دوره خردسالان

kids

آموزش زبان انگلیسی در سنین خردسالی همواره یکی از مهم ترین مراحل یادگیری زبان می باشد. آموش زبان خردسالان از سنین 5 تا 7 سال می باشد.بهترین کتاب برای این رده سنی سری کتاب های Tiny Talk  می باشد که خردسالان در  موقعیت های مختلف  با یادگیری لغات گوناگون آماده برقراری یک رابطه اجتماعی روزانه می شوند . در این سطح زبان انگلیسی به صورت شعر و بازی با این عزیزان تمرین می شود و تلاش شده خردسالان به طور کارآمد بتوانند در مهارت های Speaking  و Listening  موفق ظاهر شوند .

 کتاب های Tiny Talk  با تصاویر جذاب و شیوه ای ساده  و با بالا بردن انگیزه یادگیری ، آموزش را راحت تر می کند .

این کتاب همراه با Student Book  و Work Book  و CD  آموزشی تدریس می شود .

کتاب های Tiny Talk  به شرح زیر طراحی شده است که مجموعا در 12 ترم تدریس می شود :

  1. Tiny Talk A

  2. Tiny Talk B1 

  3. Tiny Talk A2 

  4. Tiny Talk B2 

  5. Tiny Talk A3 

  6. Tiny Talk B3

چرا کتاب های Tiny Talk  ؟

  • این دوره از طریق برنامه درسی قابل فهم و جذاب است .

  • هر درس از این کتاب موقعیت های روزمره زندگی را به تصویر می کشد .

  • آهنگ های کارولین گراهام ( ترانه سرای معروف ) در هر درس شنیده می شود.

  • عروسک های دوستانه ی شخصیت های اصلی نیز در دسترس می باشد که میتوان برای ایجاد انگیزه در زبان آموزان از آنها استفاده کرد .  

دوره کودکان

children

آموزش زبان کودکان یکی از تخصصی ترین دوره ها در آموزش زبان است .کودکان 7 تا 12 ساله در آموزشگاه آتی نگر زیر نظر بهترین اساتید آموزش می بینند مجموعه کتاب های Friest Friends شروعی قدرتمند برای یادگیری مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی است . در این سری کتاب ها تمرکز فعالیت ها روی آموزش الفبا ( تمرین حروف و اعداد ) ، نگارش جملات کوتاه ، آموزش صداها و همچنین ساختار واژگان و درک ساختار کلمه می باشد . زبان آموزان بعد از گذراندن 5 ترم آموزشی و گذراندن سه منبع کتاب های First Frinds  به دوره نوجوانان راه می یابند .